ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΛΑΧΤΑΡΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΖΕΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ




Θα γίνεις πολύ φίλος με τον εχθρό σου

όταν και οι δυό σας πεθάνετε.

Χαλίλ Γκιμπράν.









...ΕΔΩ ΓΙΑ ΦΩΤΟ & ΠΟΙΗΣΗ

...ΕΔΩ ΓΙΑ  ΦΩΤΟ & ΠΟΙΗΣΗ
κλικ στην εικόνα για τα φωτοποιήματα

Η ΓΡΑΦΙΚΗ μας ΠΟΛΗ

Μερικες φωτογραφιες απο την μικρη μας πολη που μεγαλωνει, αλλά που παντα διατηρει τη γραφικοτητα της.
Η λιμνη μας φροντιζει γι αυτη τη διατηρηση.







...δεν βαζω αλλες φωτογραφιες μηπως και σας κεντρισω το ενδιαφερον και ανεβειτε κατα δω...
...παρα μόνο το γλυπτο στον πάγο

20 σχόλια:

  1. Παρ'ολο που δε μ'αρέσουν οι πόλεις με ανηφόρες,ούτε με κατηφόρες φυσικά :)))))),τα Γιάνενα πάντα με γοητεύουν,η λίμνη,το νησί,οχι τα βατραχοπόδαρα, δεν έχω δει την πόλη στον πάγο,ούτε ...θέλω να τη δω,εδω που ζω μόνο το κρύο δε νοσταλγώ,πάντα με απωθούσαν το κρύο,το χιόνι ,ο πάγος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ανεβούμε κατά κει; Τι λες τώρα, vagnes, μου; 25 σχεδόν χρόνια ανηφορίζουμε, εμείς οι εξ αγχιστείας ηπειρώτες. Και την αγαπάμε πολύ την πόλη σου και τους ανθρώπους της, προπαντός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μεσογειακε μου φιλε vad ελα εσυ στα Ιωαννινα και θα σε φιλεψω τετοιο μεζε και κρασακι που δεν θα καταλαβαινεις κρυο κι ας εχει και κατω απο το μηδεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ερχεσαι συνεχως;
    Πολυ θα ηθελα λοιπον να τα πουμε κι απο κοντα, αν ξανα-ανηφορισεις στειλε μου σημα να βρεθουμε εστω και για λιγο καλη μου φιλη γυριστρουλα με μεζε κρασακι και τα συναφη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...και στην 5η ευκαιρια, μη παραλειψεις, να γνωριστουμε απο κοντα φιλε μου matrix

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλε μου matrix αντι να διαγραψω το σχολιο το δικο μου που το περασα δυο φορες, διεγραψα το δικο σου...
    Διαβασα τι ελεγε και σου απαντησα, αλλά θελω να σου ζητησω συγνωμη για το λαθος μου αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το φάρμακο το ξέρω και γω,αλλά εδώ μου λείπει,τουλάχιστον το κρασί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τη πόλη σου τη λάτρεψα όταν κάποτε οι δουλειές μου με έφερναν εκεί. Η λίνη υπέροχη,καθόμουνα με τις ώρες και αγνάτευα. Κρατήστε την πάντα όμορφη και καθαρή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και εγώ την ξέρω πολύ καλά την πόλη φίλε Vagnes. Δεν είναι που έχω έρθει αρκετές φορές, είναι που έχω μείνει και αρkετό καιρό. Εξάλλου είναι και η δεύτερη πατρίδα της μητέρας μου που πέρασε 4 χρόνια σπουδάζοντας εκεί και συνεχώς την αναφέρει με τα καλύτερα λόγια.

    Με την πρώτη ευκαιρια θα σε επισκεφτώ, αφού φυσικά γνωριστούμε κάπου αλλού. Εγώ θα πρότεινα την Φλωρεντια που είναι και κοντά σου. Θα πιουμε και το Chianti μας...σκέψου το!

    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαιρομαι πολυ που ολοι οι φιλοι, οπως και συ λεοντοκαρδε, γνωριζετε απο κοντα και αγαπατε την πολη μου.
    Μια συνανατηση εδω θα ηταν μια πολυ ευχαριστη εξελιξη.
    Εστω και μεμονομενα αν καποιος ερθει απο σας στα Ιωαννινα θα ηθελα να συναντηθουμε, οπωσδηποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φλωρεντια πραγματι απο τις ωραιοτερες πολεις στην Ευρωπη φιλε μου πολυταξειδεμενε ndn.
    Την εχω δει σε βιντεο σε φωτο και μου την περιεγραψε η γυναικα μου που αυτη τουλαχιστον εχει ταξιδεψει στην Ιταλια.
    Υπεροχα θα ηταν ndn, αλλά ξερεις μου φανταζει και πολυ δυσκολο λογω ελλειψης χρονου φιλε μου... αλλά θα δουμε.
    Αυτο το Chianti τι ειναι ακριβως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. To Chianti είναι από τα πιο διάσημα (και ακριβά) κόκκινα κρασιά στον κόσμο που παράγεται στην Τοσκάνη της οποίας πρωτεύουσα είναι η πραγματικά πανέμορφη Φλωρεντία. Εξάλλου αυτός ήταν και ο λόγος που το ανέφερα.

    Θα πρέπει να βρεις χρόνο να ταξιδέψεις vagnes. Εξάλλου ο χρόνος που ταξιδεύουμε είναι ο κατ' εξοχήν κερδισμένος χρόνος. Σε λίγο χρόνο γεμίζεις εμπειρίες που δεν αποκτώνται διαφορετικά. Να κοιτάξεις να το βάλεις στο πρόγραμμα. Ακόμα και για 2-3 μέρες πρέπει να "αποδράσεις" από την καθημερινότητα. Εξάλλου σου δίνει δύναμη να συνεχίσεις να δουλεύεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κοκκινο κρασι αυτο που μου αρεσει πιο πολυ. Θα το δοκιμασω κιολας αν το βρω στην καβα.
    Θα το κανω που θα παει θα το κανω αυτο το ταξειδι, με πιεζουν πολλοι φιλοι πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφη πόλη τα Ιωάννινα.
    Έχω πάει δύο ή τρεις φορές όταν κάποτε εργαζόμουν στο Αγρίνιο.
    Και η λίμνη της πράγματι είναι το στολίδι της!
    Αληθεύει ότι τα ψάρια λιγόστεψαν από τη μόλυνση;; Κάποιος μεταπτυχιακός φοιτητής στο Τμήμα Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Αιγαίου, μου είπε ότι η βροχή ρίχνει αμίαντο στη λίμνη, από τα τακάκια των φρένων των αυτοκινήτων λόγω του κυκλοφοριακού, και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να πεθαίνουν τα ψάρια... Πολύ λυπήθηκα!!
    Καλό Σ/Κ Vagnes!

    Υ.Γ. Πολύ ωραίες οι σελίδες σου με τα έργα τέχνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλη μου φιλη marianaonice υπαρχει μολυνση ειναι αληθεια αλλά νομιζω απο οσα ξερω και απο οσα οι εφημεριδες γραφουν πως δεν εχει μειωθει ο αριθμος των ψαριων. Απεναντιας εχει ιδρυθει ιχθυογεννητικος σταθμος που προμηθευει συνεχως τη λιμνη με νεο γονο.
    Η μολυνση παντως απο τα αυτοκινητα και γενικως ειναι μια μαστιγα που
    δεν μπορει να αφησει κανεναν
    ανεπηρεαστο.
    Καλη ξεκουραση και χαιρομαι που εκανες περιηγηση εστω και εικονικα στα αντικειμενα, στα κοσμηματα και στον επαγγελματικο χωρο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βαγγελη θα διαφωνησω με το γραφικη οταν μιλαμε για μια απο τις ωραιοτερες πολεις της χωρας.
    Ο,τι και να πω ειναι λιγο για τα Γιαννενα.
    Θα αρκεστω μονο σε ενα, η θεα της πολης απο την άλλη μερια της λιμνης (εννοω στο δρομο προς το Μετσοβο)ειναι το κατι αλλο!!!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Vagnes, γνώρισα την πόλη σου και την αγάπησα ως απλός επισκέπτης, αλλά τη λάτρεψα μέσα από το φακό του Αγγελόπουλου. έχει καταχωριστεί στις μυθικές πόλεις της κακορίζικης πατρίδας μας. Τυχεροί που έχετε νερό στην καθημερινή μας θέα.
    Εμείς τον Κηφισό τον κάναμε δρόμο ταχείας ακινησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εχεις δικιο Αντωνη, δεν ηθελα να το πω εγω αλλα μια και το λες τωρα, το επιβεβαιωνω με επιφαση...
    και πραγματικα οταν ερχοταν καποιος απο το Μετσοβο.
    Τωρα βεβαια μπαινεις στα Ιωαννινα απο την Εγνατια και δεν βλεπουμε αυτη τη θεα, παρα μόνο αν παμε εκει απο την αλλη μερια της πολης για να την απολαυσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. "Ο θιασος" με την Κοταμανιδου, τι υπεροχη ταινια αληθεια Θερσιτη μου.
    Το υδατινο στοιχειο εχει θετικη αυρα εχει θετικο φεγκ σουι, γι αυτο ειμαστε ηρεμοι... καμια φορα ακομη και μεχρι "βλακειας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σπείρε μια σκέψη, κάθε σπόρος είναι μια λαχτάρα.

ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

Ετικέτες

πολιτική (82) ποίηση (70) κοινωνία (69) πολιτική σάτυρα (12) πολίτης (11) σάτιρα (10) σύνθεση (10) άνθρωπος (9) Επανω-πολιτικη (7) παιδεία (7) φιλοσοφείν (7) Ελλάδα (6) αυτοκριτική (6) ευχές (6) θρησκεία (6) πολιτική ηγεσία (6) ψήφος (6) ΠΑΣΟΚ (5) άποψη (5) Οικονομική κρίση (4) νέοι (4) παιχνιδι (4) φωτογραφία (4) bloggers (3) ΝΔ (3) Πίστη (3) αγανακτισμένοι (3) αξιοκρατία (3) αξιολόγηση (3) αφιέρωση (3) ζωή (3) κοινωνική συνείδηση (3) κρίση (3) νέα κυβέρνηση (3) υγεία (3) φιλία (3) χιούμορ (3) ψυχολογία (3) 28δις (2) Έλληνες (2) Δημοκρατικοί (2) Ομπάμα (2) Προεδρική Δημοκρατία (2) ΣΥΡΙΖΑ (2) ανέκδοτο (2) αντίο (2) αποχή (2) απόψεις (2) βατοπέδι (2) δημοσκόπηση (2) εκλογές (2) ευρωεκλογές (2) ευχή (2) καθημερινότητα (2) κριτική (2) ποδήλατο (2) πολιτική πρόταση (2) πολιτική ωριμότητα (2) συνέδριο (2) συνδιάσκεψη (2) συνεργασία (2) τεστ (2) τηλεόραση (2) τράπεζες (2) χ (2) χοίροι (2) ... ... ... (1) 1821 (1) 1989 (1) 2009 (1) NO INDIA (1) blogs (1) e-διαδήλωση (1) slide (1) viza (1) Γιώργος (1) Δημόσιο (1) Διεθνισμος (1) Ελληνικη γλωσσα (1) Επανω-προτασεις (1) Ευρώπη (1) Ιωαννινα (1) ΜΜΕ (1) Μαρία (1) ΟΛΠ (1) ΟΤΕ (1) Π.Ο.Υ. (1) Παπανδρέου (1) Πολυτεχνείο (1) Σημίτης (1) αγάπη (1) αγώνες (1) αδικία (1) αθωπνορς (1) αισιοδοξία (1) αισχος (1) αισχροκέρδεια (1) ακρόαμα (1) αλλαγη νομων (1) αμπελοφιλοσοφείν (1) αναξιοπιστία (1) ανεργία (1) αντίδραση (1) αξία (1) αξιοπιστία (1) αποδοχή (1) αποτέλεσμα (1) αποτέφρωση (1) αποτελέσματα (1) αποψη (1) αριστερά (1) ασυδοσία (1) ασφαλιστικό (1) αυτάρκεια (1) βάση του 10 (1) βίοι παράλληλοι (1) βιντεοσυνθέσεις (1) βουλή (1) γέλιο (1) γνωριμία (1) γρίππη (1) δάνειο (1) δημοσιευμένο άρθρο (1) δημοσιο (1) διάγγελμα (1) διάλειμμα (1) διαμαντι (1) διαμαρτυρία (1) διαπίστωση (1) διαπλοκή (1) δράση (1) εαυτός (1) ειρωνία (1) ελευθερία (1) ελπίδα (1) επιλογή (1) επιμόρφωση (1) επιχειρήσεις (1) επιχειρηματικότητα (1) εργασία (1) ευθύνη (1) εφαρμογή νόμων (1) εφεγαλκος (1) ηγέτης (1) ηλικία (1) θοες (1) ιατρική (1) ιστορία (1) κήπος (1) κίνητρα (1) καθηγητές (1) καπιταλισμός (1) καταλήψεις (1) κοινή λογική (1) κοινότητα (1) κοσμημα (1) κυβέρνηση (1) κόμματα (1) κόσμος (1) λευκό (1) λιμάνια (1) μέτρα (1) μαργαριτάρια (1) μνήμες (1) μουσική (1) νέα γενιά (1) νέο κόμμα (1) οικονομια (1) ομαδικο μυθιστορημα (1) ορφάνια (1) παγκοσμιοποίηση (1) παιδιά (1) παραμύθι (1) περιπετεια (1) πλανήτης (1) πλούτος (1) ποδόσφαιρο (1) πολίτευμα (1) πολη (1) πολιτική ποίηση (1) πολιτικο διλλημα (1) πολιτικό λογοπαίγνιο (1) προανακριτική (1) προβληματισμός (1) πρωταπριλιά (1) ραδιόφωνο (1) σκάνδαλο (1) σοφία (1) σπίτι (1) συναίσθημα (1) συντεχνίες (1) σύμπνοια (1) σύμπτωση (1) σύνθημα (1) σύνοδος (1) σύστημα (1) τύχη (1) φάρμακα (1) φθινόπωρο (1) χρήμα (1) χόμπυ (1) ψωμί (1) ωριμότητα (1) ωριμότητα πολιτική (1)

η ωρα κανει καλα τη δουλειά της, ΕΜΕΙΣ;