ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΛΑΧΤΑΡΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΖΕΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ




Θα γίνεις πολύ φίλος με τον εχθρό σου

όταν και οι δυό σας πεθάνετε.

Χαλίλ Γκιμπράν.









...ΕΔΩ ΓΙΑ ΦΩΤΟ & ΠΟΙΗΣΗ

...ΕΔΩ ΓΙΑ  ΦΩΤΟ & ΠΟΙΗΣΗ
κλικ στην εικόνα για τα φωτοποιήματα

Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10


Μια πρόταση έχω να κάνω για τη βάση του 10 που συζητιέται αν πρέπει ή όχι να καταργηθεί.
Όλοι οι μαθητές που δεν εισήχθηκαν επειδή δεν έπιασαν τη βάση του 10, έχουν δύο επιλογές κυρίως.

Η πρώτη επιλογή τους, αν τα οικονομικά των γονιών είναι σχετικά καλά , είναι να διαλέξουν ένα πανεπιστήμιο του εξωτερικού και εκεί να πάνε να φοιτήσουν που ω του θαύματος εκεί γίνονται δεκτοί και χωρίς η βάση του 10 να αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την εισαγωγή τους! Βέβαια αυτό συμβαίνει γιατί τα πανεπιστήμια σε αυτή την περίπτωση εισπράττουν δίδακτρα και  δεν τους νοιάζει ο βαθμός απολυτηρίου που είχαν στην Ελλάδα.

Η δεύτερη επιλογή τους είναι να παρακολουθήσουν φροντιστήρια και σε όσο το δυνατόν πιο πολλά μαθήματα, έτσι ώστε τον επόμενο χρόνο να έχουν πιο πολλές πιθανότητες εισαγωγής σε ένα ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Βέβαια και εδώ θα χρειαστεί να ξοδέψουν ένα μεγάλο ποσό στα φροντιστήρια.

Πάμε καλά μέχρι εδώ;
Και τώρα η πρόταση μου:

Έτσι κι αλλιώς, λοιπόν, αυτοί που δεν πιάνουν την βάση του 10 (και συνεπώς δεν εισάγονατι με τον παρόντα νόμο) θα πληρώσουν με την μια ή την άλλη επιλογή σεβαστό ποσό χρημάτων για να σπουδάσουν και μάλιστα στη δεύτερη επιλογή, δεν θα έχουν εξασφαλίσει και 100% την εισαγωγή τους, γιατί μπορεί να αποτύχουν ξανά.

Η πρόταση μου μοιάζει μετά από αυτά αυτονόητη. Να έρθει το υπουργείο Παιδείας και να πει εισάγονται όλοι ανεξάρτητα από βαθμό σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, αλλά αυτοί που έχουν βαθμολογία κάτω από το 10  θα πληρώσουν δίδακτρα για το πρώτο έτος της φοίτησης τους.

Η πρόταση μου αυτή , δηλ. της καταβολής διδάκτρων, μπορεί να επεκταθεί και σε όλους τους άλλους φοιτητές σε όλα τα έτη φοίτησης, σε εκείνους τους φοιτητές που δεν περνούν τα μαθήματα του έτους των. Για κάθε μάθημα (ή αν θέλετε για κάθε μάθημα πέραν των δύο ή τριών) που λαβαίνουν βαθμό κάτω από τη βάση και επομένως μεταφέρεται για την άλλη εξεταστική περίοδο, να πληρώνουν ένα ποσό που το ύψος του μπορεί να καθοριστεί.

Πριν βιαστείτε να επιχειρηματολογήσετε πως η παιδεία δεν φτιάχνεται με τέτοια τεχνάσματα, αλλά με αναβάθμιση, υποδομές κλπ κλπ θα σας πω πως η πρόταση δεν φιλοδοξεί να λύσει το γενικό πρόβλημα παιδείας που είναι σύνθετο πρόβλημα, αλλά λύνει μια σειρά από άλλα προβλήματα όπως τον ξενιτεμό των παιδιών μας και τη χρηματοδότηση ξένων πανεπιστημίων, καθώς και την κατασπατάληση χρημάτων σε φροντιστήρια αφ΄ ενός, αλλά αφ' ετέρου  βοηθάει την πολιτεία με την είσπραξη αυτών των πρόσθετων πόρων, για μια πλουσιότερη χρηματοδότηση των άλλων ελλείψεων στην παιδεία.

Για φανταστείτε, ακόμη, τους φοιτητές, τα παιδιά μας, (για να βάλω και ένα άλλο παράγοντα στη συζήτηση) να ζητούν χρήματα από τους γονείς γιατί δεν περάσανε 2 ή 3 από τα μαθήματα τους!! Θα υπάρξει αλλαγή και στον τρόπο και στον χρόνο παρακολούθησης των μαθημάτων στα πανεπιστήμια που είναι φαντάζομαι και από τα πρώτα ζητούμενα.

Καταλήγοντας θέλω να πω και να γενικεύσω, πως για όλα μπορούν να υπάρξουν λύσεις, εκείνο όμως που χρειάζεται και λείπει δυστυχώς, είναι να κατανοήσουμε όλοι πως για να πάει μπροστά ο τόπος μας, χρειάζεται να συνειδητοποιήσουμε πως δεν πάει άλλο να θέλουμε να πληρώνουν μόνο οι άλλοι και εμείς να απαλλασσόμαστε συνεχώς. Χρειάζεται ΟΛΟΙ να βοηθάμε και να συνεισφέρουμε στο κοινό καλό και όχι με τη ψεύτικη δικαιολογία ότι αφού οι περισσότεροι είναι απατεώνες και κλέβουν, άρα και εμείς θα πρέπει για το ατομικό καλό μας να γίνουμε και εμείς απατεώνες!!

Υπάρχουν πολλοί που ζουν τίμια τη ζωή τους εκεί έξω, δεν θα πω πως είναι οι λιγότεροι γιατί δεν το πιστεύω, αλλά έστω κι αν είναι οι λιγότεροι, η μόνη ελπίδα μας είναι να μοιάσουμε σ’ αυτούς και όχι να γίνουμε όλοι απατεώνες μικροί ή μεγαλύτεροι.

Γυριστρούλα, θερσίτη μήπως στο τέλος ξέφυγα από το θέμα;

ΥΓ:Αν επιθυμείτε ψηφίστε και στην διπλανή, σχετική με το θέμα,  δημοσκόπηση...(sic)

12 σχόλια:

  1. Οφειλω να πω οτι ειναι μια πολυ ενδιαφερουσα οσο και πρωτοτυπη προταση.

    Ομως η βαση του 10 δεν δινει και ενα ας πουμε καλυτερο επιπεδο στο ποιοι θα ειναι φοιτητες;
    Γιατι πρεπει να σπουδαζουν ολοι, ασχετα αν ειναι καλοι μαθητες ή οχι;
    Γιατι πρεπει να τρεχουν στα εξωτερικα οι κακοι μαθητες;
    Δεν πανε αλλωστε ολοι στις Αγγλιες και στις Γαλλιες, οπου το επιπεδο σπουδων ειναι σε καποια στανταρντς.

    Πανε και σε κατι χωρες που ειναι για πεταμα τα πανεπιστημια τους, απλα για να πουν οτι σπουδασαν.

    Μεγαλο ζητημα Βαγγελη η παιδεια, ισως το σπουδαιοτερο απ' ολα σε βαθος χρονου για μια χωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντώνη κανένας δεν μπορεί να απαγορέψει στον άλλον να στείλει το παιδί του έξω να σπουδάσει, έστω και σ΄αυτά τα χαμηλά ποιοτικά πανεπιστήμια. Σε χαμηλά πανεπιστήμια άλλωστε θα πάει ένας μαθητής κάτω του 10, δεν έχει απαίτηση και για μεγαλεία.
    Γιατί να μη κρατήσουμε αυτό το παιδί εδώ στην Ελλάδα αφού ντε και καλά θέλει να σπουδάσει και να ελέγχουμε με τα δικά μας ποιοτικότερα κριτήρια από πολλές άλλες χώρες και την μόρφωση του;
    Να επωφελούμαστε και οικονομικά εμείς αντί να βγάζουμε πολυτιμο χρήμα έξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στη βαση οτι θα πανε εξω ετσι κι αλλιως (αυτο ειναι με το οποιο δε συμφωνω), φυσικα και ειναι προτιμοτερο να μενουν εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξέρεις ότι και γω δεν συμφωνώ με το όλοι στα πανεπιστήμια, αλλά δεν μπορώ και να τους πείσω πως υπάρχουν πολλές, ναι πολλές, ευκαιρίες για άλλες δουλειές...οπότε συμφωνούμε στο συμπέρασμα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. vagnes καλημέρα..

    1. Πάγια αντίληψή μου είναι η τριτοβάθμια εκπαίδευση να είναι ελεύθερη για όλους τους Ελληνες, να καταργήσουμε κάθε μορφή εισαγωγικού συστήματος (διότι επιβαρύνει την οικογένεια με έξοδα, προωθεί την παραπαιδεία, την παραοικονομία κλπ) αλλά να υπάρχει αυστηρή αξιολόγηση μέσα στα πανεπιστήμια, αν δεν είσαι μελετηρός να χάνεις τη φοιτητική ιδιότητα, τέλος.

    2. Μια 'πρακτική' ιδέα, όπως αυτή η δική σου, δεν αφορά τη 'φιλοσοφία' αφορά την επίλυση ενός προβλήματος, εδώ και τώρα, και από την άποψη αυτή δεν μπορεί παρά να κριθεί ώς 'βραχυπρόθεσμο' μέτρο.
    Ώς τέτοιο, βραχυπρόθεσμο μέτρο, δυό πράγματα θα είχα να παρατηρήσω:
    α. Δεν συμφωνώ με την κατάργηση της βάσης του 10, εάν λαμβάνεται με τη λογική να επιβιώσουν σώνει και καλά τα ...ΤΕΙ Άνω Γουργουρίτσας.
    β. Είναι αντίθετο με την γενική άποψη πως η παιδεία είναι (πρέπει να είναι) δημόσιο, δωρεάν αγαθό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. vagnes, η δωρεάν παιδεία προβλέπεται από το σύνταγμα και δεν είναι τόσο απλό να αλλάξει, αν και έχει μια βάση λογική η πρότασή σου. Το μεγάλο θέμα δεν είναι η βάση του 10 ή ότι όλοι θέλουν να σπουδάζουν, αλλά το ότι οι νέοι άνθρωποι δεν έχουν κάπου να στηριχθούν για να χαράξουν μια πορεία εκπαιδευτική ή επαγγελματική. Οπότε οι σπουδές, έστω και στην Άνω Γουργουρίτσα είναι μια κάποια "λύση".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θανάση γεια σου κι εγώ πιστεύω πως όλοι πρέπει να εισάγονται χωρίς καν εξετάσεις στα πανεπιστήμια και συμφωνώ απόλυτα με την πρώτη σου παράγραφο.
    Μάλιστα αν μπορέσω θα αναρτήσω εδώ την πρόταση και γι αυτό το θέμα, να το συζητήσουμε.

    Επίσης η πρόταση μου (το αναφέρω αυτό) δεν αφορά την επίλυση του γενικού προβλήματος της παιδείας αλλά ένα μεταβατικό βραχυπρόθεσμο στάδιο, όπως και συ λες, ώστε τα χρήματα που ξοδεύονται άσκοπα στο εξωτερικό και στα φροντιστήρια να πάνε κατευθείαν στο Υπουργείο Παιδείας ώστε να επιλύσουν τα πολλά προβλήματα που υπάρχουν, με πρώτο το οικονομικό και βέβαια με χρηστή διαχείριση και διαρκή έλεγχο.
    Η κατάργηση του 10 που προτείνω έχει σκοπό να κρατήσει τα Ελληνόπουλα και τα χρήματα των γονιών τους στην Ελλάδα και να τα απαλλάξει από πρόσθετα έξοδα σε φροντιστήρια και όχι φυσικά για να επιβιώσει η κάθε γουργουρίτσα.

    Όσο για την δωρεάν παιδεία που αναγράφεται στο σύνταγμα για να κατοχυρωθεί χρειάζεται ελεύθερη πρόσβαση, αν αυτή δεν νομοθετείται τότε δεν νομίζω να υπάρχει ένας που να πιστεύει πως έχουμε δωρεάν παιδεία!
    Κατοχυρωμένη από το σύνταγμα αλλά κατακουρελιασμένη από την πραγματικότητα, δεν μπορούμε να την πούμε δημόσιο δωρεάν αγαθό, γιατί ξεγελάμε τον εαυτό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γυριστρούλα, τα παιδιά μας όλα τα παιδιά χωρίς εξαίρεση χρειάζονται συνεχώς και περισσότερη μόρφωση σε συνεχώς καλύτερα δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια αλλά κυρίως ανώτερα και ανώτατα πανεπιστήμια, ότι και επάγγελμα να διαλέξουν ακόμη και τεχνίτες οικοδομών για να αναφέρω μια ακραία κατηγορία. Όμως όπως λες η μόρφωση δεν είναι λύση αλλά «λύση».
    Η μόρφωση δεν προσφέρει επαγγελματική αποκατάσταση αλλά είναι απλά ένα δυνατό εφόδιο για να ανοίξει δρόμους προς την κατεύθυνση αυτή. Το τελευταίο δεν νομίζω πως το έχουν καταλάβει πολλά από τα παιδιά μας αλλά κυρίως οι γονείς τους.
    Η συζήτηση λοιπόν για τη βάση του 10 οδηγεί στο ασφαλές συμπέρασμα, κατά την άποψη μου, για την κατάργηση της και για την ελεύθερη είσοδο όλων στα πανεπιστήμια σύμφωνα και με την άποψη του Θανάση πιο πάνω.

    Όσο για αυτό που λες ότι δεν έχουν να στηριχτούν πουθενά, θα συμφωνήσω μόνο αν δεχτούμε πως οι νέοι έπαψαν να έχουν φαντασία και να ονειρεύονται
    και δεν είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν τίποτα από την ζωή τους ώστε να βρουν μια εργασία που θα τους δώσει τα απαραίτητα εφόδια για να ξεκινήσουν τη ζωή τους. Δεν θέλω να πιστέψω, παρόλο που πρέπει σε πολλές περιπτώσεις, ότι οι νέοι μπορεί να είναι ικανοποιημένοι και να αρκούνται στα 600€ και στην επιχορήγηση και την περιουσία του μπαμπά και της μαμάς και ακόμη στα κονέ για ένα διορισμό στο δημόσιο που αποτελεί τη λύση του ατομικού τους προβλήματος και τη διόγκωση του κοινωνικού και οικονομικού προβλήματος της χώρας.

    ...μάλλον ξεφύγαμε από το θέμα της ανάρτησης μου... αλλά νομίζω καλά κάναμε και ξεφύγαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Vagnes, μετά από πολλές ώρες δουλειάς και πριν από αρκετές ακόμη για απόψε, έρχομαι να σημειώσω δυο τινά. α) Προσυπογράφω την πρόταση ως στοιχείο που θα αυστηροποιήσει τα κριτήρια και θα κρατά τα χρήματα των Ελλήνων εντός Ελλάδος. β) Η άποψη πως η βάση του 10 διατηρεί ένα ποιοτικό επίπεδο είναι εντελώς εξωπραγματική. Ούτε το 18 ως βάση δεν πρόκειται να εξασφαλίσει ποιότητα στην τριτοβάθμια. Δυστυχώς η ύλη και ο τρόπος εκμάθησης είναι μεταξύ αθλιότητας και κρετινισμού. Και το 19 είναι ψεύτικο, όπως και το 10 δε λέει τίποτε. Δυστυχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ...μεταξύ αθλιότητας και κρετινισμού...!!!
    Είναι λοιπόν τόσο τραγικά τα πράγματα;
    Από που να αρχίσουμε να ελπίσουμε φίλε μου Θερσίτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να ελπίζουμε αρχίζοντας από την αφύπνιση των πολιτών σαν εσένα και το θανάση. Και από την ενημέρωση των μαθητών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλό μήνα.

    Πολύπλοκο το θέμα Παιδεία.
    Από που να ξεκινήσω;
    Μα από τους καθηγητές ,αυτούς, ναι, που στραβώθηκαν να διαβάζουν για να μπουν και να βγουν από το Παν/μιο,γιατί είχαν όραμα να αναβαθμίσουν την Παιδεία με το έργο τους... και κατέληξαν να δουλεύουν στα Φροντιστήρια.Ναι, βρε κι αυτοί συνάδελφοι είναι.Αντε, ας τους αφήσουμε χωρίς δουλειά και δίχως όραμα.

    Χμμ.ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.Το κόστος φοίτησης σε ελληνικό ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ σε άλλη πόλη από αυτή που διαμένει η οικογένεια κοστίζει όσο το να σπουδάσεις γιατρός στην ΑΓΓΛΙΑ... πραξούλες κάναμε;

    Και τώρα ερχόμαστε στο σημαντικό σημείο της βάσης εισαγωγής .Το 18 είπαμε ότι δεν αντικατροπτίζει την πραγματικότητα.Ε, τότε το 10 τί θα είναι σημάδι κακοτυχίας ή μήπως μη κατάλληλης προετοιμασίας;

    Τώρα θα μου πεις ,καλά τα λες ,αλλά πρόταση έχεις?
    Κάτι στο γρήγορο και βιαστικό...

    Τι θα λέγατε να περνάμε στα ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΝ/ΜΙΑ με βάση το 10, και ανάλογα με τη βαθμολογία να περνάμε και στα αντίστοιχα Παν/κα Δημόσια Ιδρύματα;(όποιος θα έχει την υψηλότερη βαθμολογία θα περνά και στο καλύτερο Παν/μιο).
    Να αφήσουμε να λειτουργήσουν τα ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΝ/ΜΙΑ ,υπό την επιτήρηση όμως των ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΠΑΝ/ΜΙΩΝ και να πηγαίνουν οι λοιποί μαθητές σε αυτά και πάλι με βάση την βαθμολογία τους;

    Με αυτό τον τρόπο λύνουμε και το πρόβλημα των καθηγητών των φροντιστηρίων που μπορουν να απορροφηθούν στα Ιδιωτικά Ανώτερα Ιδρύματα αλλά και ανεβάζουμε το κύρος και την εικόνα των ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΠΑΝ/ΜΙΩΝ αφού θα έχουν την αφρόκρεμα των εισακτέων αλλά και την επιτήρηση των Ιδιωτικών Παν/μιων.

    Θέλουμε να ανεβάσουμε την αξία τον ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΠΑΝ/ΜΙΩΝ κι άλλο;Θέτουμε και προυποθέσεις φοίτησης στους εισακτέους:
    1.Oρίζουμε το χρόνο φοίτησης.
    2.Πληρώνουν για να επανεξεταστούν σε μάθημα που δεν πέρασαν.
    3.Θέτουμε ένα max,ποσοστό μαθημάτων που μπορούν να χρωστούν ανά έτος,κι αν το ξεπερνούν διώχνονται από τη Σχολή. (άντε να υπάρχει τον πρώτο χρόνο περίοδος χάριτος ,λόγω προσρμογής)

    Αυτές ήταν οι σκέψεις μου.

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σπείρε μια σκέψη, κάθε σπόρος είναι μια λαχτάρα.

ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

Ετικέτες

πολιτική (82) ποίηση (70) κοινωνία (69) πολιτική σάτυρα (12) πολίτης (11) σάτιρα (10) σύνθεση (10) άνθρωπος (9) Επανω-πολιτικη (7) παιδεία (7) φιλοσοφείν (7) Ελλάδα (6) αυτοκριτική (6) ευχές (6) θρησκεία (6) πολιτική ηγεσία (6) ψήφος (6) ΠΑΣΟΚ (5) άποψη (5) Οικονομική κρίση (4) νέοι (4) παιχνιδι (4) φωτογραφία (4) bloggers (3) ΝΔ (3) Πίστη (3) αγανακτισμένοι (3) αξιοκρατία (3) αξιολόγηση (3) αφιέρωση (3) ζωή (3) κοινωνική συνείδηση (3) κρίση (3) νέα κυβέρνηση (3) υγεία (3) φιλία (3) χιούμορ (3) ψυχολογία (3) 28δις (2) Έλληνες (2) Δημοκρατικοί (2) Ομπάμα (2) Προεδρική Δημοκρατία (2) ΣΥΡΙΖΑ (2) ανέκδοτο (2) αντίο (2) αποχή (2) απόψεις (2) βατοπέδι (2) δημοσκόπηση (2) εκλογές (2) ευρωεκλογές (2) ευχή (2) καθημερινότητα (2) κριτική (2) ποδήλατο (2) πολιτική πρόταση (2) πολιτική ωριμότητα (2) συνέδριο (2) συνδιάσκεψη (2) συνεργασία (2) τεστ (2) τηλεόραση (2) τράπεζες (2) χ (2) χοίροι (2) ... ... ... (1) 1821 (1) 1989 (1) 2009 (1) NO INDIA (1) blogs (1) e-διαδήλωση (1) slide (1) viza (1) Γιώργος (1) Δημόσιο (1) Διεθνισμος (1) Ελληνικη γλωσσα (1) Επανω-προτασεις (1) Ευρώπη (1) Ιωαννινα (1) ΜΜΕ (1) Μαρία (1) ΟΛΠ (1) ΟΤΕ (1) Π.Ο.Υ. (1) Παπανδρέου (1) Πολυτεχνείο (1) Σημίτης (1) αγάπη (1) αγώνες (1) αδικία (1) αθωπνορς (1) αισιοδοξία (1) αισχος (1) αισχροκέρδεια (1) ακρόαμα (1) αλλαγη νομων (1) αμπελοφιλοσοφείν (1) αναξιοπιστία (1) ανεργία (1) αντίδραση (1) αξία (1) αξιοπιστία (1) αποδοχή (1) αποτέλεσμα (1) αποτέφρωση (1) αποτελέσματα (1) αποψη (1) αριστερά (1) ασυδοσία (1) ασφαλιστικό (1) αυτάρκεια (1) βάση του 10 (1) βίοι παράλληλοι (1) βιντεοσυνθέσεις (1) βουλή (1) γέλιο (1) γνωριμία (1) γρίππη (1) δάνειο (1) δημοσιευμένο άρθρο (1) δημοσιο (1) διάγγελμα (1) διάλειμμα (1) διαμαντι (1) διαμαρτυρία (1) διαπίστωση (1) διαπλοκή (1) δράση (1) εαυτός (1) ειρωνία (1) ελευθερία (1) ελπίδα (1) επιλογή (1) επιμόρφωση (1) επιχειρήσεις (1) επιχειρηματικότητα (1) εργασία (1) ευθύνη (1) εφαρμογή νόμων (1) εφεγαλκος (1) ηγέτης (1) ηλικία (1) θοες (1) ιατρική (1) ιστορία (1) κήπος (1) κίνητρα (1) καθηγητές (1) καπιταλισμός (1) καταλήψεις (1) κοινή λογική (1) κοινότητα (1) κοσμημα (1) κυβέρνηση (1) κόμματα (1) κόσμος (1) λευκό (1) λιμάνια (1) μέτρα (1) μαργαριτάρια (1) μνήμες (1) μουσική (1) νέα γενιά (1) νέο κόμμα (1) οικονομια (1) ομαδικο μυθιστορημα (1) ορφάνια (1) παγκοσμιοποίηση (1) παιδιά (1) παραμύθι (1) περιπετεια (1) πλανήτης (1) πλούτος (1) ποδόσφαιρο (1) πολίτευμα (1) πολη (1) πολιτική ποίηση (1) πολιτικο διλλημα (1) πολιτικό λογοπαίγνιο (1) προανακριτική (1) προβληματισμός (1) πρωταπριλιά (1) ραδιόφωνο (1) σκάνδαλο (1) σοφία (1) σπίτι (1) συναίσθημα (1) συντεχνίες (1) σύμπνοια (1) σύμπτωση (1) σύνθημα (1) σύνοδος (1) σύστημα (1) τύχη (1) φάρμακα (1) φθινόπωρο (1) χρήμα (1) χόμπυ (1) ψωμί (1) ωριμότητα (1) ωριμότητα πολιτική (1)

η ωρα κανει καλα τη δουλειά της, ΕΜΕΙΣ;