ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΛΑΧΤΑΡΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΖΕΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ




Θα γίνεις πολύ φίλος με τον εχθρό σου

όταν και οι δυό σας πεθάνετε.

Χαλίλ Γκιμπράν.









...ΕΔΩ ΓΙΑ ΦΩΤΟ & ΠΟΙΗΣΗ

...ΕΔΩ ΓΙΑ  ΦΩΤΟ & ΠΟΙΗΣΗ
κλικ στην εικόνα για τα φωτοποιήματα

...χαιρομαι και επιθυμω να το χαρισω σε ολους σας...

ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΕΣ...ΑΠΩΛΕΙΕΣ

Εχασα το χρονο μου,
τον ειχα βαλει
τελευταια φορα θυμαμαι
με τη χαρα μαζι,
εχασα και τα δυο

Ειμαι αφηρημενος
τελευταια,
προχτες εχασα παλι
μια αγαπη
μεσα στον εγωϊσμο μου

ανοιξα
μηπως και τη βρω
δεν τολμησα
να βαλω χερι

Ξεχναω καθε φορα
που βαζω
την καθε απωλεια μου

μιά στην αδιαφορια,
μιά στη ντροπη,
στο δε βαριεσαι αλλη,
μιά στο δεν πρεπει
και τι δεν εχω χασει εκει μεσα

Ολα τα 'χω χασει
κατα καιρους,
εκτός απο τη ληθη.

...ανακαλυπτω, (αργα νομιζω) πως μ' αρεσει περισσοτερο, η συμπικνωση νοηματων της ποιησης, εναντι της λεπτομερους και πολλες φορες επίμονης και επαναλαμβανόμενης περιγραφης του πεζου λογου...

17 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το χιούμορ σου πάντως δεν το έχασες καθόλου. Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξερω ακομη αν εκανα καλα φιλε homo αλλα αρχιζει να μου αρεσει πολυ και φοβαμαι πως θα πρεπει ή να με ανεχτειτε ή να κανετε...ζαπινγκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...απωλεσα την απολαυση να ξετυλιγουν τα κρυμμενα νοηματα ενος ποιηματος και γω να ειμαι απων, τοσα χρονια πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Vagnes να σου ευχηθω οτι πιο ομορφο και γλυκο για αυτες τις ημερες.Μαζι με τους αγαπημενους σου να χαιρεσαι και να γεμιζει η ψυχη σου απο χρωματα αρωματα και ευτυχια.
    Σε ευχαριστω για αυτο που μας χαρισες.Καπου εχει σκαλωσει ο χρονος.
    Δεν εχει χαθει .Θα ξεπροβαλει και θα σου φανερωσει ολα αυτα που μια ευγενικη ψυχη μπορει να ανακαλυψει.
    Καλο Πασχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συνέχισε... αξίζει τον κόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...ευχομαι σε ολους,
    το αγιο φως να πλημμυρισει την ψυχη μας και να γεμισει τη ζωη μας, ωστε να γινουμε πομποι αγαπης για τους γυρω μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ... χαιρομαι οταν εισαι αισιοδοξη πρασινο λικερ κι' ας ξερω μονο τη γραφη σου, μου φτανει.
    Ευχη μου, καθε μερα να μεγαλωνει η αισιοδοξια σου, γιατι μονο μαζι της μπορεις να κατακτησεις αυτα που αγαπας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. παλιε μου φιλε καπιτ κουμ
    σ' ευχαριστω για την προτροπη.
    ...σου ευχομαι να διατηρεις το μαχητικο σου πνευμα ως θησαυρο, γιατι οσο παμε μετατρεπεται σε ειδος υπο εξαφανιση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή σου μέρα
    Χαίρομαι χαίρομαι πάρα πολύ έτσι που σε βλέπω να ενδίδεις ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. γράφεις όμορφα...όσο για τον πεζό λόγο έχω γράψει κάτι που μπορεί και να σ' αρέσει...η ποίηση πάντως ήταν και παραμένει η αγαπημένη μου γι' αυτό την περιποιώ ως έκπληξη...με εκφράζει έτσι συμπυκνωμένα και ξαφνικά....:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ...ενεδωσα meril και μου φαινεται θα συνεχισω. Μου φανερωσατε, εσυ και η παρεα σου, μια επικινδυνη οσο και γοητευτικα προκλητικη διαδρομη, που με διεγειρει να εξερευνησω με τα αρχαρια βηματα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. με χαρα μου θα περιμενω tractatus την πρωτη σου βουτια στην ποιηση.
    Σε αβαθη νερα μπορουμε να κανουμε τις αποπειρες μας...
    με κολακευει το σχολιο σου και σ' ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. meril μου αρεσε πολυ ο Λασκαρης και βρηκα "υπουλο" τροπο να ανοιγω τα κλειστα σχολια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι θέλει να πει ο ποιητής;
    Στείλε μου ένα mail μπορεί να χω κάτι για σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. meril σου εστειλα το e-mail που μου ζητησες.
    Πες μου μονο αν δεν το ελαβες να σου στειλω αλλο...

    ...σου κανω τα σχολια μου για τις αναρτησεις σου απο το δικο μου blog, αυτος ηταν ο "υπουλος" τροπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σπείρε μια σκέψη, κάθε σπόρος είναι μια λαχτάρα.

ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

Ετικέτες

πολιτική (82) ποίηση (70) κοινωνία (69) πολιτική σάτυρα (12) πολίτης (11) σάτιρα (10) σύνθεση (10) άνθρωπος (9) Επανω-πολιτικη (7) παιδεία (7) φιλοσοφείν (7) Ελλάδα (6) αυτοκριτική (6) ευχές (6) θρησκεία (6) πολιτική ηγεσία (6) ψήφος (6) ΠΑΣΟΚ (5) άποψη (5) Οικονομική κρίση (4) νέοι (4) παιχνιδι (4) φωτογραφία (4) bloggers (3) ΝΔ (3) Πίστη (3) αγανακτισμένοι (3) αξιοκρατία (3) αξιολόγηση (3) αφιέρωση (3) ζωή (3) κοινωνική συνείδηση (3) κρίση (3) νέα κυβέρνηση (3) υγεία (3) φιλία (3) χιούμορ (3) ψυχολογία (3) 28δις (2) Έλληνες (2) Δημοκρατικοί (2) Ομπάμα (2) Προεδρική Δημοκρατία (2) ΣΥΡΙΖΑ (2) ανέκδοτο (2) αντίο (2) αποχή (2) απόψεις (2) βατοπέδι (2) δημοσκόπηση (2) εκλογές (2) ευρωεκλογές (2) ευχή (2) καθημερινότητα (2) κριτική (2) ποδήλατο (2) πολιτική πρόταση (2) πολιτική ωριμότητα (2) συνέδριο (2) συνδιάσκεψη (2) συνεργασία (2) τεστ (2) τηλεόραση (2) τράπεζες (2) χ (2) χοίροι (2) ... ... ... (1) 1821 (1) 1989 (1) 2009 (1) NO INDIA (1) blogs (1) e-διαδήλωση (1) slide (1) viza (1) Γιώργος (1) Δημόσιο (1) Διεθνισμος (1) Ελληνικη γλωσσα (1) Επανω-προτασεις (1) Ευρώπη (1) Ιωαννινα (1) ΜΜΕ (1) Μαρία (1) ΟΛΠ (1) ΟΤΕ (1) Π.Ο.Υ. (1) Παπανδρέου (1) Πολυτεχνείο (1) Σημίτης (1) αγάπη (1) αγώνες (1) αδικία (1) αθωπνορς (1) αισιοδοξία (1) αισχος (1) αισχροκέρδεια (1) ακρόαμα (1) αλλαγη νομων (1) αμπελοφιλοσοφείν (1) αναξιοπιστία (1) ανεργία (1) αντίδραση (1) αξία (1) αξιοπιστία (1) αποδοχή (1) αποτέλεσμα (1) αποτέφρωση (1) αποτελέσματα (1) αποψη (1) αριστερά (1) ασυδοσία (1) ασφαλιστικό (1) αυτάρκεια (1) βάση του 10 (1) βίοι παράλληλοι (1) βιντεοσυνθέσεις (1) βουλή (1) γέλιο (1) γνωριμία (1) γρίππη (1) δάνειο (1) δημοσιευμένο άρθρο (1) δημοσιο (1) διάγγελμα (1) διάλειμμα (1) διαμαντι (1) διαμαρτυρία (1) διαπίστωση (1) διαπλοκή (1) δράση (1) εαυτός (1) ειρωνία (1) ελευθερία (1) ελπίδα (1) επιλογή (1) επιμόρφωση (1) επιχειρήσεις (1) επιχειρηματικότητα (1) εργασία (1) ευθύνη (1) εφαρμογή νόμων (1) εφεγαλκος (1) ηγέτης (1) ηλικία (1) θοες (1) ιατρική (1) ιστορία (1) κήπος (1) κίνητρα (1) καθηγητές (1) καπιταλισμός (1) καταλήψεις (1) κοινή λογική (1) κοινότητα (1) κοσμημα (1) κυβέρνηση (1) κόμματα (1) κόσμος (1) λευκό (1) λιμάνια (1) μέτρα (1) μαργαριτάρια (1) μνήμες (1) μουσική (1) νέα γενιά (1) νέο κόμμα (1) οικονομια (1) ομαδικο μυθιστορημα (1) ορφάνια (1) παγκοσμιοποίηση (1) παιδιά (1) παραμύθι (1) περιπετεια (1) πλανήτης (1) πλούτος (1) ποδόσφαιρο (1) πολίτευμα (1) πολη (1) πολιτική ποίηση (1) πολιτικο διλλημα (1) πολιτικό λογοπαίγνιο (1) προανακριτική (1) προβληματισμός (1) πρωταπριλιά (1) ραδιόφωνο (1) σκάνδαλο (1) σοφία (1) σπίτι (1) συναίσθημα (1) συντεχνίες (1) σύμπνοια (1) σύμπτωση (1) σύνθημα (1) σύνοδος (1) σύστημα (1) τύχη (1) φάρμακα (1) φθινόπωρο (1) χρήμα (1) χόμπυ (1) ψωμί (1) ωριμότητα (1) ωριμότητα πολιτική (1)

η ωρα κανει καλα τη δουλειά της, ΕΜΕΙΣ;