ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΛΑΧΤΑΡΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΖΕΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ




Θα γίνεις πολύ φίλος με τον εχθρό σου

όταν και οι δυό σας πεθάνετε.

Χαλίλ Γκιμπράν.









...ΕΔΩ ΓΙΑ ΦΩΤΟ & ΠΟΙΗΣΗ

...ΕΔΩ ΓΙΑ  ΦΩΤΟ & ΠΟΙΗΣΗ
κλικ στην εικόνα για τα φωτοποιήματα

ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Τα σημερινα σχολεια αφαιρουν τον πολυτιμο ελευθερο χρονο των μαθητων οπως αλλωστε και τα φροντιστηρια. Οι μαθητες ομως, δεν κανουν καταληψεις στα φροντιστηρια, τα θεωρουν χρησιμα και αναγκαια για την περαιτερω πορεια τους, ενω τα σχολεια φαινεται πως οχι.
Πόσοι αραγε καθηγητες θεωρουν τα σχολεια χρησιμα;
Οι επιδοσεις πολλων καθηγητων ειναι αξιοζηλευτες στα απογευματινα αμοιβομενα ιδιαιτερα μαθηματα τους και ουδολως στα πρωινα. Σε πολλους η μοναδικη χρησιμοτης των σχολειων (θα το πω κυνικα) ειναι η αναζητηση απογευματινων πελατων.

Ποια κυβερνηση εσκυψε σοβαρα να βρει τροπο να καταργησει την μαστιγα της ιδιωτικης παραπαιδειας που εκμηδενιζει τον ελευθερο χρονο των παιδιων και εξουθενωνει οικονομικα ολες τις οικογενειες;
Ειναι τοσο δυσκολο αραγε να βρεθει μια λυση;
Πόσοι καθηγητες αραγε, θελουν να καταργηθουν τα φροντιστηρια;

Νομιζουν καποιοι, οτι τα παιδια και οι γονεις δεν διαθετουν τις ικανοτητες για να αντιληφθουν αυτη την υποκρισια;

Τα φροντιστηρια ομως ειναι χρησιμα για καποιους:
για την κυβερνηση να εισπραττει φορους και να μειωνει την ανεργια,
για τους καθηγητες Δημ.Υπαλ. να εισπραττουν τα μαυρα απογευματινα εισοδηματα τους,
για τους ιδιωτες καθηγητες να διατηρουν ευρωστες οικονομικα επιχειρησεις.

Μετα ολοι οι πιο πανω ζητανε ευθυνες γιατι οι μαθητες κανουν καταληψεις. Καταλαμβανουν εναν χωρο αχρηστο, ενα χωρο που ηδη εχουν "καταστρεψει", πολιτικα κομματα, ασυνειδητοι καθηγητες και εξυπνοι(;) επιχειρηματιες.

Οι καταληψεις ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ καταργηση της ιδιωτικης παραπαιδειας. Οι καταληψεις φωναζουν δωστε αξια στη Δημοσια παιδεια, για να κατοικησουμε εντος της.
Αν η πολιτεια, η κυβερνηση, αγαπα την δημοσια παιδεια οπως δηλωνει, μπορει να το αποδειξει μόνον με αμεσα μετρα για την καταργηση της παραπαιδειας. Το πρωτο αποφασιστικο βημα, ειναι η καταργηση των Πανελληνιων εξετασεων και η ελευθερη εισαγωγη στα Πανεπιστημια, χωρις να λαμβανεται υποψη ο βαθμος απολυτηριου.
Λυπαμαι αλλα την αληθεια δεν μπορουμε να την κρυψουμε απο τα ματια των παιδιων ποσο μαλλον των πιο μεγαλων (παιδιων)...
Αυτα με καλη προθεση και με αληθινα λογια

Προτασεις υπαρχουν πολλες, οπως μερικες στους φακελους αλλά και οι καθηγητες αν θελησουν μπορουν να προσφερουν περισσοτερες καθως και ολοι οσοι εχουν ενδιαφερουσες προτασεις που λυνουν προβληματα και βοηθουν την ανυψωση του επιπεδου της παιδειας μας.
Η αποδοχη απο τους καθηγητες και μαθητες λειπει και η αποφασιστικοτητα απο την κυβερνηση να δεχθει και να εφαρμοσει νεες προτασεις, γιατι το όλον θεμα εχει φτασει πλεον στα ακρα, δεν γινεται να παει παρακατω.

20 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε καλησπερίζω. Εθιξες ενα πολύ σημαντικό ζήτημα. Οι καταλήξεις πλέον έχουνε καθιερωθεί....Απο μια πλευρά εχουν δικιο οι μαθητές, αλλά απο την άλλη η μελλοντική ζημιά είναι ανυπολογιστη για τους ίδιους. Οι μοναδικοί που δεν χαλιούνται μάλλον ειναι οι καθηγητές..
    Η ύπαρξη των φροντιστηρίων επιβεβαίωνει για άλλη μια φορά οτι δεν υπάρχει δωρεάν δημόσια παιδεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλως ηρθες roadartist

    Οι νεοι εχουν παντα δικιο, τις περισσοτερες φορες δεν βρισκουν τον καταλληλο τροπο να το εκφρασουν.
    Κατι τους κλωτσαει εξω απο το σχολειο και το ξερουν, θελουν ομως να πετυχουν, αλλοιως δεν θα παρακολουθουσαν ουτε τα φροντιστηρια
    Δες φιλε αν θες σχετικα με την παιδεια και τους φακελους http://efakeloi.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγνωμη roadartist που σε αποκαλεσα φιλε και οχι φιλη ... ηταν ξαφνικη η καλησπερα σου και βιαστηκα να σε καλωςορισω χωρις να το ψαξω
    Θα τα ξαναπουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η αλήθεια είναι οτι δεν είχα διαβάσει τις προτάσεις σου για την Παιδεία. Συμφωνούμε χωρίς να συνεννοηθούμε, δείγμα του οτι οι λύσεις είναι πλέον αυτονόητες, αν κάποιος τις ψάχνει ειλικρινά.
    Εγώ έλεγα ενδεικτικά: Καταργούνται οι πανελλήνιες εισαγωγικές εξετάσεις κάθε είδους και οι απόφοιτοι λυκείου μπαίνουν με τον βαθμό τους (απολυτηρίου) στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Άρα παπαλα τα φροντιστήρια. Αυτό σημαίνει σημαντική αύξηση στο οικογενειακό εισόδημα για περίπου 20 χρόνια και σημαντικό κίνητρο για το δημογραφικό. Οι καθηγητές των φροντιστηρίων απορροφώνται σταδιακά στα ολοήμερα σχολεία που γενικεύονται και στην ενισχυτική διδασκαλία, γιατί οι περισσότεροι είναι αξιολογότατοι.
    Με τη σημερινή κατάσταση του δημογραφικού αυτό θα απαιτήσει την αύξηση των θέσεων εισακτέων κατά 16.000 φοιτητές οι οποίες πρέπει να χρηματοδοτηθούν (όπως και οι προσλήψεις καθηγητών φροντιστηρίων) από αύξηση των δαπανών για την παιδεία έως το 5% του ΑΕΠ. Ίσως και να μην χρειαστεί αύξηση των θέσεων εισακτέων εάν διαγράφεται από τη σχολή όποιος δεν παρακολουθεί τα μαθήματα για ένα έτος. Μεταγραφές φοιτητών μέ ανταλλαγή ελεύθερες. π.χ. λογιστές Καβάλας με λογιστές Χαλκίδας. Αρχιτέκτονες Αθήνας με αρχιτέκτονες θεσσαλονίκης κλπ Γενίκευση της δωρεάν παιδείας με τροφεία και στέγη. Και δυνατότητα των δημόσιων τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων να δέχονται έως και 20% των φοιτητών τους με δίδακτρα, από την Ελλάδα ή το εξωτερικό.
    Έτσι ο πλούσιος που θέλει το παιδί του οπωσδήποτε στην Ιατρική Αθηνών, θα πληρώνει και θα ελευθερώνεται μιά θέση π.χ. στο πανεπιστήμιο Ιωαννίνων να μπεί άλλος φτωχότερος. Ή θα έχει άλλη μιά ευκαιρία ένας 40χρονος που έχει λεφτά να χρηματοδοτήσει περαιτέρω σπουδές του. Το κράτος χρηματοδοτεί μόνον το πρώτο του πτυχίο. κλπ κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλως ορισες φιλε Αντωνη στο ιστολογιο μου

    Με χαροποιησε ιδιαιτερα που ειπες πως χωρις συννενοηση ειναι δείγμα του οτι οι λύσεις (για την παιδεια) ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΕΣ.

    Θα ηθελα να κανω χρηση του σχολιου σου, με αναφορα, στους φακελους που ανοιξαμε με προτασεις για την παιδεια. Αν θελεις ελα να αφησεις το σχολιο και τις ιδεες σου και εκει:http://efakeloi.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλε vagnes, η λύση της ελεύθερης (χωρίς εξετάσεις) εισαγωγής στα ΑΕΙ είναι προφανής, η προσγείωση γονιών και μαθητών στις πραγματικές δυνατότητες και φιλιδοξίες τους είναι μια άλλη (δες την σχετική ανάρτησή μου σήμερα).
    Χάρηκα που σε γνώρισα και σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλως ορισες φιλε τσοτσε (οχι και τοσο τσοτσος, μηπως η καταγωγη σου ειναι οπως και η δικη μου βορειοδυτικη;).
    Διαβασα την αναρτηση σου και συμφωνω απολυτα.
    Χαρηκα την γνωριμια σου εξισου και θα σε επισκεπτομαι τακτικα να τα λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Vagnes Καλησπερα
    Εχω καιρο να επικοινωνησω με σενα μια και ελλειπα για λιγες ημερες.Θιγεις ενα θεμα που δεν νομιζω να υπαρξει ποτε λυση .Υπαρχουν συμφεροντα που εξυπυρετουν τους παντες, εκτος των μαθητων και γονεων.Δεν θα τολμησει κανεις υπευθυνος να παρει δραστικα μεσα.Φθανει ο νεος τριαντα χρονων να τελειωσει τις σπουδες του.Μεχρι τοτε πληρωνει ο γονιος και εχει απαλαγη το κρατος απο μισθους ασφαλειες κτλ κτλ.
    Οι καθηγητες δεν δινουν σημασια πλεον στα καθημερινα μαθηματα.Δεν τους ενδιαφερει αν ενα παιδι δεν εχει την οικονομικη δυνατοτητα να παρακολουθησει φροντιστηριο.Το θεωρουν δεδομενο.Μια κοπελιτσα που μενει στην γειτονια μου ,οταν ηταν μαθητρια τριτη λυκειου τολμησε να ρωτησει τον μαθηματικο να της εξηγηση την ασκηση.Με υφος σαραντα καρατιων της απαντησε .Να σου το εξηγησουν στο φροντιστηριο.Δεν πηγαινω κυριε διοτι δεν εχω την δυνατοτητα.-Κι εμενα τι με νοιαζει.
    Αυτη ειναι η κατασταση και μακαρι οι καταληψεις να γινονταν για ουσιωδη θεματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρασινο λικερ καλως ηρθες
    Ειμαι παντα αισιοδοξος και δεν παραιτουμαι. Παντα υπαρχει λυση αρκει καποιοι να το πιστευουν.

    Η κοινωνιες προχωρουν μπροστα με πολλες αρνητικες επιπτωσεις φυσικα αλλα υπαρχουν παντα και οι θετικες.
    Για τις τελευταιες εμεις ολοι χρειαζεται να προσπαθουμε με τις μικρες δυναμεις μας συνεχως, αλλωστε ετσι δεν κανουμε στην επαγελματικη και την οικογενειακη μας ζωη.

    Οι καταληψεις γινονται για ουσιωδεις λογους λεω στην αναρτηση μου. Ο ελευθερος χρονος ειναι ουσιωδης λογος και αυτο κυριολεκτικα το εννοω.

    Οταν εχει απαξιωθει σε τετοιο βαθμο η δευτεροβαθμια κυριως παιδεια, ποιος ο λογος της εξαντλητικης παρακολουθησης μαθηματων που διδασκονται πιο συστηματικα το απογευμα;
    Αυτο δεν μπορουν να το πουν ξεκαθαρα οι μαθητες, το λεω εγω που θελω να τους κατανοησω.

    Ζητουν ελευθερο χρονο, ας βρουμε ολοι τροπο να καταργησουμε τα φροντιστηρια και οχι τα σχολεια ωστε να βρουν το χρονο που τους λειπει.

    Ελα και στους "φακελους" να διαβασεις προτασεις και σχολια για την παιδεια, οπου και γω μετεχω και ζηταμε και τη γνωμη σας.
    http://efakeloi.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα.
    Για πές μου για ποιο λόγο να καταργηθεί η παραπαιδεία …?????
    Τι νομίζεις όλα με σοφία το κράτος εποίησε … τι θες δηλαδή τόσες χιλιάδες αδιόριστοι να μείνουν άνεργοι !!!. Τα έχουνε προβλέψει όλα μια χαρά … Αν ήθελαν σε μία νύχτα θα το είχαν τελειώσει το θέμα …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Vagnes επανερχομαι για να σου πω οτι η ανηψια μου που πηγαινει δευτερα λυκειου εκαναν καταληψη στο σχολειο τους η οποια κρατησε μια εβδομαδα με αιτημα να τους επιτρεπει ο καινουργιοσ λυκειαρχης να πινουν τον καφε τους και να καπνιζουν στην ταξη μεσα,οπως και να μπαινουν με τα μηχανακια στον προαυλιο χωρο του σχολειου.Αυτα με την συναινεση των καθηγητων φυσικα.Α και το πιο σημαντικο ο προηγουμενος δεν τους εβαζε απουσια αν αργουσαν την πρωτη ωρα.Σκετη απογοητευση η ολη κατασταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Vagnes επανερχομαι για να σου πω οτι η ανηψια μου που πηγαινει δευτερα λυκειου εκαναν καταληψη στο σχολειο τους η οποια κρατησε μια εβδομαδα με αιτημα να τους επιτρεπει ο καινουργιοσ λυκειαρχης να πινουν τον καφε τους και να καπνιζουν στην ταξη μεσα,οπως και να μπαινουν με τα μηχανακια στον προαυλιο χωρο του σχολειου.Αυτα με την συναινεση των καθηγητων φυσικα.Α και το πιο σημαντικο ο προηγουμενος δεν τους εβαζε απουσια αν αργουσαν την πρωτη ωρα.Σκετη απογοητευση η ολη κατασταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πρασινο λικερ
    Γιατι δεν ζητουν τα ιδια απο τα φροντιστηρια;
    Γιατι δεν κανουν καταληψεις στα φροντιστηρια;
    Γνωριζουν οτι τα εφοδια για την τριτοβαθμια εκπαιδευση τα παιρνουν μονο απο την παραπαιδεια και οχι απο την παιδεια.
    Την Δημοσια παιδεια ομως πρωτοι εχουν απαξιωσει οι ιδιοι καθηγητες και μετα η πολιτεια, γιατι απαιτουμε απο τους μαθητες να την σεβαστουν;

    Γι' αυτο το λογο ζητω με τις προτασεις μου την καταργηση των φροντιστηριων, για να αρχισει παλι να ειναι ελκυστικο το δημοσιο σχολειο, εφ' οσον αυτο θα οδηγει τους μαθητες στις πιο πανω βαθμιδες της παιδειας και μόνον αυτο.
    Οι καθηγητες θα παψουν να βλεπουν τα σχολεια σαν τοπους για "ψαρεμα" απογευματινων πελατων και τελος η πολιτεια θα αναγκαστει κατω απο την πιεση ολων να δωσει κονδυλια (5% επι τπυ ΑΕΠ) για να αρχισουν τα πραγματα να διορθωνονται.

    Φιλε fisherman
    Ολοι μπορουν να απορροφηθουν με σωστο συστημα παιδειας.
    Ο Αρσενης ειχε προτεινει την ενισχυτικη διδασκαλια για αδυνατους μαθητες, εκει μπορει να αποροφηθουν χιλιαδες καθηγητες σε ολη την Ελλαδα.
    Διαβασε αν θελεις και το σχολιο πιο πανω του Αντωνη Κοκκορικου να δεις και αλλες λυσεις.
    Δεν θελουν να βρουν λυσεις ακριβως οπως λες, οχι δεν μπορουν. Η πιεση η δικη μας θα τους κανει και να θελουν και να βρουν και τροπους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σωστή παρατήρηση αλλά τόσι εργοδότες τόσες περισσότερες φορολογικές δηλώσεις ΦΠΑ, "χαρτζιλικι" σ'αυτούς που δεν τους φτάνουν τα .. ψιλα που παίρνουν απο το δημόσιο. Εχω την εντύπωση οτι είναι μια ολόκληρη μηχανή καλά δουλεμένη απο πίσω που ικανοποιεί όλα τα "γούστα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φίλε μου, αν μπορέσει να λειτουργήσει η ενισχυτική διδασκαλία στα σχολεία, όπως είχε θεσπιστεί παλαιότερα (και τώρα έχει ατονήσει) όπου οι καθηγητές θα πληρώνονταν υπερωρίες και αν υπήρχαν συνέπειες (π.χ. αφαίρεση διπλώματος) για τους καθηγητές των δημόσιων σχολείων αν έκαναν ιδιαίτερα/φροντιστήρια, τότε θα σταματούσε (ή τουλάχιστον θα μειωνόταν) το "ψάρεμα πελατών" από τα σχολεία. Ας υπάρξουν αποκλειστικά "φροντιστηριακοί" καθηγητές που θα δραστηριοποιούνται στην "πιάτσα" για όσους μαθητές θέλουν να βελτιωθούν. Άλλωστε όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι (τέτοιοι δεν είναι οι καθηγητές;) έχουν συνέπειες αν δραστηριοποιούνται και στον ιδιωτικό τομέα και είναι "ελέγχοντες & ελεγχόμενοι". Ας πιάσουν παραδειγματικά 2-3 περιπτώσεις που βγάζουν μάτια, δίνοντας την μεγαλύτερη δυνατή δημοσιότητα και θα δείς πώς το φαινόμενο θα μειωθεί...Αλλά, όπως λες, γιατί να το κάνουν οι κυβερνήσεις αφού τις βολεύει η σημερινή κατάσταση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φίλε vagnes,

    Νομίζω ότι γενικέυεις την άποψη σου σε όλους τους εκπαιδευτικούς και δεν είναι αλήθεια. Όλοι μας είχαμε και καλούς και κακούς καθηγητές σχολείο. Είχαμε και αυτούς που ενδιαφέρονταν να μας μάθουν κάτι και τους αδιάφορους, τους καθηγητές-τουρίστες. Νομίζω πως η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών ανήκουν στην πρώτη κατηγορία.

    Οi λόγοi που η «δουλειά» που γίνεται στα φροντιστήρια είναι κατά πολύ καλύτερη από ότι σε όλα τα σχολεία (δημόσια και ιδιωτικά είναι κατά βάση δύο. Αρχικά στα φροντιστήρια υπάρχουν τάξεις των 8 ατόμων (το ανώτερο) και δεύτερον τα άτομα που αποτελούν την τάξη είναι του ιδίου (ή σχεδόν του ιδίου) επιπέδου. Etsi η δουλειά του καθηγητή είναι πολύ πιο εύκολη στο φροντιστήριο. Αυτό θα μπορούσε ποτέ να γίνει σε ένα σχολείο? Όλοι οι γονε΄΄ις θα ξεσηκώνονταν για την «πολιτική διακρίσεων» που κάνουν τα ρατσιστικά δημόσια σχολεία. Ωστόσο στα ιδιωτικά φροντιστήρια το ανέχονται και το επικροτούν.

    Φίλε vagnes, οι καταλήψεις θα έπρεπε να ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ κατάργηση της ιδιωτικής παραπαιδείας αλλά δεν το κάνουν. Όπως ακριβώς και οι καταλήψεις στα πανεπιστήμια (και ιδιαίτερα στα Πολυτεχνεία) το 2001 θα έπρεπε να φωνάζουν για σαφή διαχωρισμό των ΤΕΙ από τα ΑΕΙ, κατοχύρωση εργασιακών δικαιωμάτων κτλ και κατέληξαν να «φωνάζουν» για ένα πτυχίο ανά εργασιακό αντικείμενο για να μην μπορούν (τάχα) οι εργοδότες να μας εκμεταλλεύονται (αυτό ήταν το πλαίσιο των ΕΑΑΚ).

    Δεν μπορεί να γίνει κατάργηση των Πανελληνίων εξετάσεων και ο λόγος είναι ότι όπου και αν προσπάθησαν να το εφαρμόσουν απέτυχαν. Για παράδειγμα, στην Αγγλία έβαλαν τα Α Levels, στην Ιταλία μπορείς να πας σχεδόν παντού εκτός από Πολυτεχνείο, Ιατρική, Αρχιτεκτονική, στην Γερμανία το ίδιο κτλ. Τις προτάσεις μου για την παιδεία θα τις γράψω και θα τις στείλω στους φακέλους αμέσως μόλις βρω λίγο χρόνο. Θα ήθελα να γράψω κι άλλα σχόλια πάνω στο κείμενο σου αλλά θα τα αφήσω για το μέλλον που θα έχω internet σπίτι (είναι πολύ άβολο να ετοιμάζω κείμενα σε word και να περιμένω να έρθω στη δουλειά για να τα ανεβάσω στα διάφορα blogs και αυτός είναι και ο λόγος που δεν έχω αφήσει ούτε ένα σχόλιο στους «φακέλους»).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φιλε τσοτσο
    θυμαμαι ποσο απαξιωσαν τις ενισχυτικες διδασκαλιες πρωτα οι καθηγητες και μετα βεβαια ακολουθησαν και οι μαθητες.
    Δεν μπορω να μη το πω και ας με συγχωρησουν ολοι οι ευσυνειδητοι καθηγητες. Αυτοι που απαξιωσαν την ενισχυτικη διδασκαλια, ειναι αυτοι που προτιμουν το μαυρο χρημα για την παρτυ τους, παρα το χρημα που θα επαιρναν νομιμα με αποδειξη αλλα θα ηταν υποχρεωμενοι και σε αποδοση καποιου φορου.

    Σ' αυτους τους καθηγητες και μόνο αναφερομαι φιλε ndn, οχι στους αλλους που ειναι και η πλειοψηφια.
    Ελατε ομως που παντα υπερισχυουν (σε ολους τους τομεις) αυτοι που εχουν ιδιοτελη συμφεροντα και αυτοι τις περισσοτερες φορες απαξιωνουν καθε θετικη προσπαθεια που παει να γεννηθει.

    Δεν φταινε ομως αυτοι, αγαπητοι φιλοι, φταιμε εμεις που κανουμε πως κοιμομαστε, αν δεν κοιμομαστε κιολας.

    Η ανομοιογενεια που αναφερεις σιγουρα ειναι ενα προβλημα, αλλά δεν ειναι και αλυτο αν κατοχυρωθει η αυστηρη αντικειμενικη βαθμολογια που προτεινω στους "φακελους" και η εκ των προτερων γνωση για καθορισμο 2 τμηματων ανα ταξη (πχ απο βαθμο 15 και πανω το ενα και το αλλο απο 15 και κατω). Δεν κακοφαινεται σε κανεναν αν ετσι εχει προκαθοριστει.

    Οσο για τις καταληψεις εκεινο που λεω ειναι οτι ενω τα παιδια πραγματι φωναζουν για ελευθερο χρονο, εγω υποθετω πως αυτο συνεπαγεται οτι αν τους προσφερουμε τον ελευθερο χρονο που τους λειπει το απογευμα (καταργηση φροντιστηριων δηλ) τοτε δεν θα εχουν κανενα λογο για καταληψεις.

    Για τα ΑΕΙ ΤΕΙ θα προτεινα και κει μαλλον θα διαφωνησουμε πως αν ολα ηταν ανωτατες σχολες, τοτε θα διαλεγαν και αριστοι μαθητες τις σημερινες εξαισιες και χωρις ανεργια χρησιμες εδικοτητες των ΤΕΙ.
    Γιατι σημερα τα ΤΕΙ (οπως λειτουργει το συστημα) τα θεωρουμε τοπους συγκεντρωσης αποτυχημενων απο τα ΑΕΙ και πραγματικα τα αδικουμε παρα μα παρα πολυ.

    Μια πολυ καλη προταση που διαβασα σε σχολιο στον Μιμη Ανδρουλακη, προτεινε να υπαρχουν 6, 7 γενικες σχολες με ενιαια διοικηση με παραρτηματα πανελλαδικα και φυσικα με πολλες ειδικοτητες, αξιζει τον κοπο να το προβληματιστουμε λιγο αυτο.

    Οσο για τις Πανελληνιες γνωριζεις πιο πολλα, αλλά παλι θα προτιμουσα με το σωστο τροπο την καταργηση τους μια και αυτο θα εδινε σχεδον οριστικο τελος στην παραπαιδεια. Μπορουν στην Ελλαδα να γινονται πανελληνιες και να μην υπαρχουν φροντιστηρια; Την προταση αυτη, αν διατυπωθει απο καπου, με ενθουσιασμο θα επικροτησω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πρασινο Λικερ
    Η αποψη μου οτι οι καταληψεις γινονται για την ελειψη ελευθερου χρονου απο τα παιδια, ερχεται το σχολιο σου και μου επιβεβαιωνει την αποψη αυτη.
    Αν τα παιδια ειχαν ολο το απογευμα ελευθερο (δηλ καταργηση φροντιστηριων) το ιδιο θα συμπεριφεροταν; Οχι φυσικα, τοτε το σχολειο θα τους ηταν χρησιμο, γιατι θα ηταν το μονο μεσο για την περαιτερω πορεια τους προς την τριτοβαθμια.
    Γιατι στην τριτοβαθμια εκπαιδευση οι φοιτητες δεν εχουν τα ιδια παραλογα αιτηματα, με αυτα που αναφερεις στο σχολιο σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η ζωή μας θέλει και λίγο γέλιο. Γελάστε λοιπόν,ή καλλίτερα χαμογελάστε,ή απλά διασκεδάστε,η μόνο θαυμάστε- γιατί κάτι απ’ όλα θα κάνετε.





    Γιώργη Χολιαστού
    ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΤΕΡΜΑ


    Ο προπάππος μας Αδάμ
    και η προγιαγιά μας Εύα
    τζάμπα νάνι τζάμπα μαμ
    και καθόλου δε δουλεύαν.

    Ξάπλα βράδυ και πρωί
    ζούσαν όμορφη ζωή.
    Δίχως κόπους και ιδρώτα
    πέρναγαν ζωή και κόττα.

    Και δεν πλήρωναν ΟTΕ
    δεν πληρώναν εφορία
    κι ούτε είχανε ποτέ
    με δοσάδες φασαρία-

    με αγγέλους συντροφιά
    και με το θεό παρέα
    όλαα ήτανε καλά
    κι όλα ήτανε ωραία.

    Ώσπου η Εύα βιαστική
    στον Αδάμ πάει μια μέρα
    που τον φρέσκο του εκεί
    κάπου έπαιρνε αέρα

    και κραδαίνοντας σφιχτά
    μες στο χέρι ένα ξύλο
    στο κεφάλι τον χτυπά
    και του λέει: «θέλω μήλο!»

    «Βρε καλή μου-βρε χρυσή
    τι κουβέντα ειν' αυτή
    κι έτσι άξαφνα πώς σου 'ρθε;
    κι από ποιόνε; κι από πούθε;

    ξέρεις τι ο κραταιός
    μας εδιάταξε ο θεός:
    τ' άλλα δέντρα να τρυγάμε
    αλλά μήλο να μη φάμε».

    «Ξέρω τι μας έχει πει
    μα εγώ έμαθ' ακόμα
    το γιατί τέτια εντολή
    του 'χει βγει από το στόμα-

    είναι γιατί αν γευτούμε
    από κείνο τον καρπό
    σαν και κείνον θα γινούμε-
    δηλαδή θεοί: γι αυτό!’».

    «Τι ιδέα μα το ναι..
    ποιος σου το 'πε αυτό μωρέ;
    ζώο θα 'λεγα πως θα 'ναι'
    μα τα ζώα δε μιλάνε...»

    «Να που έγινε κι αυτό
    και μου μίλησ' ένα ήδη-
    το μεγάλο μυστικό
    μου το σφύριξε το φίδι».

    «Τι απρόσμενο κακό
    είναι τούτο που ακώ!
    ένα φίδι να τολμάει
    στους ανθρώπους να μιλάει...

    και γιατί παρακαλώ;
    για να βάλει στο μυαλό
    μιας κουτής 'όπως εσένα
    λόγια ψεύτικα ένα ένα...

    τι θα γίνω εγώ με σε;
    ρε Ευάκι άκου και ’μέ-
    ο θεός όταν το μάθει
    θα μας δώσει χίλια πάθη..»

    «Συ θα πεις εμέ κουτή;
    άρπα' τη λοιπόν κι αυτή!»
    και το ξύλο που κρατάει
    στο κεφάλι του το σπάει.

    «Και να ξέρεις-μήλο εγώ
    θες δε θέλεις θα γευτώ:
    στο μυαλό μου ό,τι βάνω
    δε 'συχάζω αν δεν το κάνω'

    όμως συ ’σαι ο κουτός'
    γιατί ακόμα κι αν ο θεός
    θέλει να μας τιμωρήσει
    γι αυτό που 'χουμε τολμήσει

    δε θα το μπορεί αφού
    θα 'μαστε θεοί βρε ζώο!..»
    «Τι ξερό κεφάλι! φτου!
    Φάει συ-εγώ δεν τρώω!»

    Έτσι είπε ο φτωχός.
    Όμως έφαγε κι αυτός.
    Κι ο θεός απ' το πανώριο
    τους κυνήγησε φυτώριο.

    Η συνέχεια είναι γνωστή:
    μια ζωή μόχθου μεστή
    και ταλαιπωριών περνουνε
    έκτοτε όσοι ανθρώποι ζούνε.

    Κι από τότε όλες κρατάνε
    οι γυναίκες ένα ξύλο
    και τους άντρες τους χτυπάνε'
    κι αντίς φίδι, έχουν φίλο.


    George Holiastos











    ΣΚΕΝΤΕΡΜΠΕΗΣ


    Σε φτηνό μέταλλο χυμένος,
    την τιμή και την ιστορία των Αλβανών,
    πάνω από το σαπισμένο, πολυκαιρινό
    έπιπλο, όπου είναι βαλμένος,
    φροντίζει. Το κεφάλι του
    προς την Τουρκία στραμμένο,
    μήπως και πάλι κάποιοι από κει
    κινήσουν να 'ρθουν.

    Σε φτηνό μέταλλο χυμένος.
    Σε κάθε αλβανικό μέσα σπίτι.
    Σαν ενθύμηση ακριβή.
    Και σαν καθήκον.



    Γεωργίου Χολιαστού

    ΑΓΑΠΗ

    «Τ’ ειν’ η ζωή;», ερώτησα το βιαστικό αγέρι.
    «Εγώ όλο τρέχω, εγώ φυσώ, εγώ περνάω μόνο΄
    ρημάζω, καίω, καίγομαι, γκρεμίζω, ξερριζώνω
    και τα πετούμενα κρατώ μες στ’ απαλό μου χέρι.»

    Ερώτησα τη θάλασσα τ’ ειν’ η ζωή να μάθω.
    «Εγώ τα γοργοτάξιδα καράβια σου βυθίζω,
    εγώ ανταριάζω και χτυπώ, θυμώνω και αφρίζω
    και το νερό ζυμώνοντας ψάρια και φύκια πλάθω.»

    Στο χώμα που στη ράχη του όλα γερά κρατάει
    στράφηκα και απόκριση ζητώ στο ’ρώτημά μου.
    «Η απόκριση δε βρίσκεται στα χείλη τα δικά μου-
    μα ρώτησε τον Πλάστη μας που σ’ όλα απαντάει.»

    Και στράφηκα τριγύρω μου: «Όπου κι αν είσαι, πες μου,
    Πλάστη, τι είναι η ζωή που όρισες να ζήσω-
    Δώσε μου την απάντηση που μόνος μου δε βρίσκω
    Και που κρατάει μέσα της τις χάρες τις κρυφές μου.»

    Αμέσως, κάθε θόρυβος, κάθε φωνή εστάθη΄
    και στη σιωπή που άφησε το τέλος της μιλιάς μου
    μού αποκριθήκαν απαλά οι χτύποι της καρδιάς μου:
    «Αγάπη είναι η ζωή…Αγάπη…Αγάπη…Αγάπη…»

    George Holiastos

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σπείρε μια σκέψη, κάθε σπόρος είναι μια λαχτάρα.

ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

Ετικέτες

πολιτική (82) ποίηση (70) κοινωνία (69) πολιτική σάτυρα (12) πολίτης (11) σάτιρα (10) σύνθεση (10) άνθρωπος (9) Επανω-πολιτικη (7) παιδεία (7) φιλοσοφείν (7) Ελλάδα (6) αυτοκριτική (6) ευχές (6) θρησκεία (6) πολιτική ηγεσία (6) ψήφος (6) ΠΑΣΟΚ (5) άποψη (5) Οικονομική κρίση (4) νέοι (4) παιχνιδι (4) φωτογραφία (4) bloggers (3) ΝΔ (3) Πίστη (3) αγανακτισμένοι (3) αξιοκρατία (3) αξιολόγηση (3) αφιέρωση (3) ζωή (3) κοινωνική συνείδηση (3) κρίση (3) νέα κυβέρνηση (3) υγεία (3) φιλία (3) χιούμορ (3) ψυχολογία (3) 28δις (2) Έλληνες (2) Δημοκρατικοί (2) Ομπάμα (2) Προεδρική Δημοκρατία (2) ΣΥΡΙΖΑ (2) ανέκδοτο (2) αντίο (2) αποχή (2) απόψεις (2) βατοπέδι (2) δημοσκόπηση (2) εκλογές (2) ευρωεκλογές (2) ευχή (2) καθημερινότητα (2) κριτική (2) ποδήλατο (2) πολιτική πρόταση (2) πολιτική ωριμότητα (2) συνέδριο (2) συνδιάσκεψη (2) συνεργασία (2) τεστ (2) τηλεόραση (2) τράπεζες (2) χ (2) χοίροι (2) ... ... ... (1) 1821 (1) 1989 (1) 2009 (1) NO INDIA (1) blogs (1) e-διαδήλωση (1) slide (1) viza (1) Γιώργος (1) Δημόσιο (1) Διεθνισμος (1) Ελληνικη γλωσσα (1) Επανω-προτασεις (1) Ευρώπη (1) Ιωαννινα (1) ΜΜΕ (1) Μαρία (1) ΟΛΠ (1) ΟΤΕ (1) Π.Ο.Υ. (1) Παπανδρέου (1) Πολυτεχνείο (1) Σημίτης (1) αγάπη (1) αγώνες (1) αδικία (1) αθωπνορς (1) αισιοδοξία (1) αισχος (1) αισχροκέρδεια (1) ακρόαμα (1) αλλαγη νομων (1) αμπελοφιλοσοφείν (1) αναξιοπιστία (1) ανεργία (1) αντίδραση (1) αξία (1) αξιοπιστία (1) αποδοχή (1) αποτέλεσμα (1) αποτέφρωση (1) αποτελέσματα (1) αποψη (1) αριστερά (1) ασυδοσία (1) ασφαλιστικό (1) αυτάρκεια (1) βάση του 10 (1) βίοι παράλληλοι (1) βιντεοσυνθέσεις (1) βουλή (1) γέλιο (1) γνωριμία (1) γρίππη (1) δάνειο (1) δημοσιευμένο άρθρο (1) δημοσιο (1) διάγγελμα (1) διάλειμμα (1) διαμαντι (1) διαμαρτυρία (1) διαπίστωση (1) διαπλοκή (1) δράση (1) εαυτός (1) ειρωνία (1) ελευθερία (1) ελπίδα (1) επιλογή (1) επιμόρφωση (1) επιχειρήσεις (1) επιχειρηματικότητα (1) εργασία (1) ευθύνη (1) εφαρμογή νόμων (1) εφεγαλκος (1) ηγέτης (1) ηλικία (1) θοες (1) ιατρική (1) ιστορία (1) κήπος (1) κίνητρα (1) καθηγητές (1) καπιταλισμός (1) καταλήψεις (1) κοινή λογική (1) κοινότητα (1) κοσμημα (1) κυβέρνηση (1) κόμματα (1) κόσμος (1) λευκό (1) λιμάνια (1) μέτρα (1) μαργαριτάρια (1) μνήμες (1) μουσική (1) νέα γενιά (1) νέο κόμμα (1) οικονομια (1) ομαδικο μυθιστορημα (1) ορφάνια (1) παγκοσμιοποίηση (1) παιδιά (1) παραμύθι (1) περιπετεια (1) πλανήτης (1) πλούτος (1) ποδόσφαιρο (1) πολίτευμα (1) πολη (1) πολιτική ποίηση (1) πολιτικο διλλημα (1) πολιτικό λογοπαίγνιο (1) προανακριτική (1) προβληματισμός (1) πρωταπριλιά (1) ραδιόφωνο (1) σκάνδαλο (1) σοφία (1) σπίτι (1) συναίσθημα (1) συντεχνίες (1) σύμπνοια (1) σύμπτωση (1) σύνθημα (1) σύνοδος (1) σύστημα (1) τύχη (1) φάρμακα (1) φθινόπωρο (1) χρήμα (1) χόμπυ (1) ψωμί (1) ωριμότητα (1) ωριμότητα πολιτική (1)

η ωρα κανει καλα τη δουλειά της, ΕΜΕΙΣ;